Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 12.06.2008.

SLIKA SLOBODE

(1990.)

ostajem sam, na svojoj strani ulice
prodao sam dušu vragu i izdao sve za što sam ginuo
zvona su daleko
rastali smo se kao najljući neprijatelji
i uvijek ostaje pitanje
dok mjesečina tka niti oko moga uzglavlja
da li će ikada biti opet kao prije no što si otišla
kao da je kraj svemira
moje riječi gube značaj bez tebe
grad je pust kao da svi su već usnuli
tek ja sam divlja noćna ptica
bez tebe ne postojim
nema tvog šapata
nema uspavanke bez laži
samo mjesečina me obasjava
nema tvojih očiju
nema tvoje utjehe
a znam kako je kada sam kreneš kroz maglu
kao da oči gube sjaj
i nikada više neću vidjeti osmijeh u ogledalu
i nikada više neću imati razlog za sreću
vidjet ću samo poziv za bitku
i izlazim na ulicu
i ne vidim nikog
ostajem sam u svome kutku osame
s ove strane života
dopustio sam da se utopim bez potrebe
a mogao sam dalje
ali zašto se vraćati kada mogu ravno do dna
bez ijednog razloga
dok svi šapati urliču kao bombe u srcu
koračam ka gradu bez ijednog cilja
i odjednom – slika slobode se cijepa
nije isto biti slobodan sa tobom
nije isto biti sam bez tebe
bacam kristalne kugle u čaše ali samo kugle se lome
znam da je tako moralo biti
osjećam da još si u meni
ali vrijeme koje me odnosi ušlo je i između nas
morao sam okrenuti list
tebe sam zatvorio s knjigom za koju mislim da sam je pročitao

- 12:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme