Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 19.12.2011.

Pada snijeg na Zagreb

(2007.)
(First Snow On Brooklyn - Jethro Tull)

došao sam kasnim vlakom
ima li smisla opet biti tu
ledni dah dok siječe zrakom
a djeca se vesele božiću

tramvaji, kolodvor, sve to znam
al zalud sve, božić je a ja sam tako sam
dok sjećanja u oku blistaju
moje lice topi prvu snježnu pahulju

i dok pada snijeg na zagreb i moj kaput već je mokar
ti me ne vidiš u tami s druge strane ulice
ne znam tko je ona sjenka iza znanih prozora
nosi li na sebi miris tvojih jastuka

vjetar me udara – skrivam se
za topli čaj bih sada dao sve
al nikog nema da me dočeka
samo sam sjenka davnog čovjeka

i dok pada snijeg na zagreb, božićne pjesme posvuda se čuju
srce lupa ritmovima baš kao u snu
a snijeg guši jeku u mom tihom koraku
kad se probudiš ni znati nećeš da sam bio tu

došao sam kasnim vlakom
ima li smisla opet biti tu
ledni dah dok siječe zrakom
a djeca se vesele božiću

i dok pada snijeg na zagreb i moj kaput već je mokar
ti me ne vidiš u tami s druge strane ulice
ne znam tko je ona sjenka iza znanih prozora
nosi li na sebi miris tvojih jastuka

sad sve je opet jasno, samo ista tužna priča
nikog nema pokraj mene i ovog božića
i dok pada snijeg na zagreb ja ću mirno poći dalje
korakom na stazi gdje ni trag ne ostaje


- 09:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme