Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 03.11.2011.

DOŠLE SU MAGLE

(1991.)

neke više sile upravljaju sa mnom cijelog života
često palim radio kad svira moja stvar
vječno lebdim u vakuumu punom beznađa i strahota
a iako mlad osjećam se tako star

došle su magle i okovale moje grudi
slomile snagu i svježinu kojom sam udisao
slučajni prolaznik smije se i pravo mu budi
svu moju moć mrak je u trenu izbrisao

noćas želim sve svoje boli slomiti
sve čaše i pjesme bez sreće i utjehe
uz tebe osjećam mir ali moram se zapitati
da li ćeš me voljeti i kada prođe sve

reci mi da li vidiš kraj svom ovom zlu
tim sjajnim očima boje nebeskih visina
reci da sve će proći i da ostat ćeš tu
da me sačuvaš od skitnje, karata i vina

što li mi ostaje nakon svakog potopa
izbačen sa svih arki, gurnut u oluju očaja
čak ni trag od mojih pijanih stopa
samo poplavljeni obrazi i duša bez odsjaja

a ipak još uvijek vjerujem u čuda
kada pomislim na tebe dok svira naša stvar
gdje god pogledam prepoznajem te svuda
i sjetim se da smo nekada bili dobar par

da li će se sve ponoviti sa nama
sva proljeća i sve noći dal će ponovo doći
da se sa toplinom izgubimo u našim igrama
ili će sva ova ludila u novi krug poći

došle su magle i ušle duboko u mene
da bar i ti došla si u njihovoj sjeni
svaki put kada odeš u trenu stane vrijeme
i ne ide nikuda dok se ne vratiš k meni

mrak mi prijeti kao da će me napasti
što li se to krije u mojim mislima ludim
sam sam a i sa tobom bojim se zaspati
da li ćeš biti tu i kada se probudim

noćas bih se tako želio napiti
vinom i tvojim očima nebeskih boja
došle su magle, uz tebe se želim skriti
hoćeš li i kada prođe sve ostati moja


- 10:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme