Bruno Šantek - brutek

subota, 10.03.2007.

BIVŠI

(1997.)

žao mi je što si morala otići
i sretan ti put
ja sam samo bivši vojnik vojske ljubavi
koja se je borila na tvojoj strani
i ja ću ostati
duboko u mojim mislima i ti ostaješ
nije važno da li ljubav još stanuje tu
sve se ionako mijenja
kao i tvoja raspoloženja
iz podzemlja mržnje ti i sada pratiš me
ali ne zaboravljaš
a vjeruj mi, ja znam
ne možeš sve dobro pretvoriti u zlo
niti obrnuto
sretan ti put
ta nepoznata sjenka koja te prati
to možda sam baš ja
gdje god pošla uz tebe sam
ma koliko ti to mrzila
ja sam samo bivši okvir tvoga svijeta
koji svojom si dubinom prerasla
ali ja ću opstati
kao i ti u mojim mislima
zaborav je najteže pronaći
ne pokušavaj, to je bitka koju ćeš izgubiti
tvoji ratovi za nju nisu dovoljni
ma kakvi god novi vojnici te pratili
ja ću ostati
kao vojni invalid bez prava na odlikovanje
žrtva eksplozije tvojeg napuhanog ega
jednom će se ti valovi vratiti obali
jednom će ti se u snu sve pokazati
a vjeruj mi, ja znam
ne možeš od sebe pobjeći
ja sam bivši dio tvoga svijeta
ali ne i bivši dio tebe
i ja ću ostati
sretan ti put

- 22:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme