Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 03.10.2011.

KAKVA BOL!

(03.10.1991.)

pogledaj me, pogledaj me kao pticu
koju gledaš dok slobodno nebom leti
i ova je samotna suza na mome licu
tek jauk duše da gore poleti

teški kapci skrivaju mi oči
ionako u njima ništa vidjela nebi
kada će već jednom taj mrak proći
da svjetlost svoju tad poklonim tebi

briga me za zoru, a još više za dan
kad znam da ništa dobrog ne donosi sutra
izgubio sam nadu izgubivši svoj san
da s tobom ću jednom čekati jutra

iznutra me steže neka teška sila
i ponovo pomislih da to opet je kraj
a da si bar jednom ti uz mene bila
sva bi se zlo pretvorilo u sjaj

i svaka nova bol samo me smeta
jer ni strah ni nada nisu više dio mene
plešući sred polja kao savršena meta
ali ni projektili me silni pogoditi ne žele

gledam kako ljudi gube se u tmini
i ispijam svoj lijek uz mili alkohol
a sve se miješa u dubokoj praznini
i samo postaje još jedna nova bol

sjenke kradu i najmanje tračke svjetla
bježim u noć kao umorno sunce iz dana
trebam san i boje svojeg sanjanog svijeta
da zaboravim sve one slike sa ekrana

kakva bol! sva ova suludost ratovanja
krici djece, suze žena, šapat šuma
hoće li ikada stati ovo vrijeme klanja
ili je povijest naša samo krvi puna

kakva bol! ja sve ovo živim bez tebe
bez ljubavi nježnosti i strasti
nemam ništa i uzimam sav teret na sebe
jednom i ja moram za slobodu pasti

- 12:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme