Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 10.09.2007.

LUDO

(2000.)

ludo je biti tvoj nakon sveg tog vremena
otkada ti više nisi moja
i ludo je nositi te u sebi
i imati te u mislima svaki put kad gorim
a znati da ti odavno ne misliš na mene
i da ti teško dolazim u san
možda tek da te uplašim od ljubavi
možda tek da te podsjetim na poraze
u tvoje slatko vrijeme pobjeda
i znam da je vrijeme da se pomirim
da napustim ovaj brod ili da potonem
a ja još sanjam obale
gradove pod morem i tvoje poljupce
ja još uvijek ratujem protiv vjetrenjača
znam da je ludo ali to sam ja
jedini i najbolji ja koji postoji
savršen u kalupu kakav mi je namijenjen
makar to bio kalup beznađa
mada to bila samo nova krinka ludila
i ti si samo dio te obmane
još uvijek tu a ipak to samo je sjenka kraj mene
i kao da milijun godina živim
otkada ti više nisi moja
ludo je ali jedino tako još mogu trajati
sve dok oceani ne pristanu na moje molitve

- 10:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme