Bruno Šantek - brutek

subota, 08.03.2008.

DOK NEBESKE VATRE GORE

(1993.)

dok nebeske vatre gore iznad sniježnih planina
sebično tražim mir samo za sebe
u daljini tražeći samotno mjesto već danima
a nalazeći samo nove tragove

između stvarnosti i očaja malo je sna
tek široko otvorenih očiju vidim svoju nemoć
čudne amplitude straha između vrha i dna
ne plaše me više jer nemam koga zvati u pomoć

udišem punim plućima upijajući opojnu svježinu
hladni zrak ledi i ono malo topline u meni
i nesvjesno koračam dalje tražeći mir i tišinu
kroz prolaze u snijegu koji još nisu izgaženi

a kad spuste se zastori na ovaj dan
i sunce se sakrije iza bijelih vrhova
tmina me izaziva da ponovo tražim svoj san
da u njemu se pokušam riješiti svih strahova

ali kako zaboraviti vijesti koje me progone
novine, televiziju, radio, glas širokih masa
kako zaboraviti sve podle face i zakone
jeftino prodanih za samo dva-tri izborna glasa

koračat ću i dalje tonući u svoj svemir
prateći odsjaj misli dok nebeske vatre gore
i tako sve do dna na kojem ću pronaći mir
dok se neki novi planeti u meni ne stvore

svi žure ka umjetnoj svjetlosti koja se pali
sudarajući se sa sobom dok ih obuzima očaj
a lakše bi bilo kada bi barem na tren stali
i u sebi pokušali pronaći onaj istinski sjaj

- 10:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme