Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 21.02.2011.

TOPLINA IZNUTRA

(2006.)

zamisli da te ljubim
tamo gdje to najviše želiš
zamisli moje prste na tvojoj koži
osjeti kako klize i kako te vole
zatvori oči i udahni sav zrak oko sebe
pa me onda tim dahom miluj po vratu
šapni riječi koje si mi odavno htjela reći
a mislila si da ih nikada nećeš izreći
osjeti toplinu kako te miluje iznutra
jednim trzajem odbaci sve ružne misli
sve nemire što su se u tebi stisli
pa barem tiho, onako za sebe, vrisni
zamisli moj dah u svojoj kosi
na vratu, na licu, na usnama dok drhte
svoje ruke na meni, vrućinu, znoj
taj opojan miris dva naga tijela
uzdahni kao što nikada prije nisi smjela
opusti se i uživaj, još nije kraj
toliko još puteva mi želimo prijeći
toliko još sjećanja možemo steći
zamisli koliki još svemir stoji pred nama
za svaku zvijezdu bar dodir
za svu prazninu još veliki uzdah
pa opet me dahom digni do neba
jako, visoko, baš koliko treba
uzmi sve što si oduvijek htjela
s osmijehom uživaj u igri tijela
ne brini za priče, hoće li tko saznati
sve dok te moja strast u mislima prati
samo osjeti toplinu kako te miluje iznutra
i zamisli da misli stvarnost postat će sutra

- 09:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme