Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 08.11.2012.

KRALJ KLAUNOVA

(1992.)

svi uzimaju ono što im pripada
a ja samo dajem dobivši bol zauvrat
jurišajući protiv vjetra, svih vlasti i vlada
protiv svog zla vodeći svoj privatni rat

svi govore o svjetlijoj budućnosati za sve
a sve nas na kraju jedino smrt čeka
samo tražim mjesto da ispunim svoje sne
da ličim samo na najobičnijeg čovjeka

uvijek čekajući samo smrt sit sam svega
zašto je svijet tako uzak u svojoj beskonačnosti
i da me sad raspore u meni nebi bilo ničega
tek gomila praznine koja mi spaja kosti

vječno tražeći odgovore zaboravljam pitanja
a netko s vrha piramide sve to gleda i smije se
taj netko krade putokaze za sva moja skitanja
i u vlastitoj orbiti pijanstva polako gubim se

gušim se pri samoj pomisli na maglena jutra
tražeći u mraku noći skloništa od stvarnosti
a svaka me nova noćna mora baca u sutra
da bi u njemu nestao i posljednji trag radosti

prisiljavam se na ljubav ne znajući želim li to
glumeći sreću još jednom sam samo kralj klaunova
pokušavam iz sebe izbaciti to prikriveno zlo
a svaki novi pokušaj se gubi u predvorju snova

javno govorim da mi je muka od politike
briga me za strah koji nam demokracija poklanja
na vlasti su oni koji su proganjali i sanjare i hipike
a sada na isti način samo rade još veća sranja

vjetrovi kriomice raznose poruke novih snova
moja kruna kralja klaunova je negdje u tom vrtlogu
u svim tim bezvremenim smrtima rađa se nova nada
da sa novim ću vjetrom i ja promijeniti ulogu

- 11:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme