Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 27.09.2007.

OVO NIJE SAN

(1989.)

promatram te
a ti kao da ne osjećaš to
i tek kao da te sada znam
kao da te potpuno poznajem
u tim kretnjama bez cilja
kretnjama bez sna
okreni se
shvatit ćeš moj očaj
shvatit ćeš da bih želio otići
predati se njima
osloboditi se slobode
kada bih mogao
dao bih da život ode
niz ova vruća mjesta
pustio bih te da odeš
u svjetlost kiše
kroz čudno, svjetlucavo blato
samo da mi daš još malo snage
ostavio bih tvoj lik
dao bih ti da me slomiš
u ovoj ružnoj noći bez neba
pusti me da odem
ne gledaj me tako
pusti sve i zaboravi
ja sam zao
ja sam zaista lud
ja ne sanjam sve ovo
ovo nije san
pitaj me i reći ću ti, možda
kako je to biti u vatri
gledati zapaljene zastave
gledati sebe tamo
s onu stranu života
samo kad bih mogao
pustio bih život vjetru
svu tu prazninu i očaj
razdor u meni i sjaj smrti
usamljenost koja me tješi
revolucije bez cilja
samo kad bih mogao
pustio bih te da me ne voliš
nikada više
u ovom mamurnom životu
ostavio bih tvoje oči
pusti me da zaboravim
ne gledaj me tako
pusti sve i nestani
ja sam zao
ja sam zaista lud
ja ne sanjam sve ovo
ovo nije san

- 10:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme