Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 11.01.2010.

PIJANICA I PRINCEZA

(1988.)

sama si, kao i ja
ružna noć bez sjaja i zvijezda
pijan sam koračao ulicama
gledao kurve i dame
oprosti na grubim riječima
pijan sam i sutra bih rekao, mamuran i slijep
„još jedna noć uzalud“
da te nisam sreo
u tebi sam pronašao sjaj i zvijezde uplašene od neba
ružna noć bez ljudi, samo ti i ja
sami smo i samoća nas boli
tebi je možda i prvi put, ali ja sve znam
ne kvari scenarij, ne bježi od mene
spasi me od samog sebe, spasi me od mraka
pijan sam ali ne brini, ne želim te povrijediti
pođi sa mnom ma gdje krenuo
želim te samo gledati
znam da ne vjeruješ, ali samoća boli
u tebi sam pronašao sjećanja i zaborav jači od lutanja
ne odlazi, sama si kao i ja
uplakana si uletjela u mrak bojeći se ovakvih kao ja
ali ja nisam kao drugi
želim te samo gledati
pijan sam i pun mi je svega
oprosti na grubim riječima
tražim razlog da izdržim barem do jutra
pijan sam ali ne brini, trezvenost je precijenjena
ružna noć bez osmijeha
samo očaj u meni i zbunjenost tvog glasa
kažeš da sam lud i u pravu si, ali ne boj se
želim te samo gledati
jer, sutra bih rekao: „još jedna noć za gomilu zaborava“
ali sreo sam tebe, u kojoj nema smrada ovog grada
ne odlazi, pođi sa mnom u prazninu
samoća isuviše boli
ne idi noćnim tramvajima, želim hodati u nepoznato
pun mi je praznih tramvaja koji se vrte u krug
oprosti na grubim riječima
lakše je u dvoje, kažu da manje boli
otpusti strah iz sebe, ne želim te povrijediti
tražim samo razlog da izdržim, barem do jutra
ne odlazi, ne vrišti i ne zovi upomoć
želim se samo uvjeriti da li si stvarna
znam da misliš da sam bolestan, ali i samoća boli
shvatit ćeš ako odeš
bit će ti žao ali više me nećeš naći
ne misli na vrijeme, izađi iz okova
ne zovi taxi, daj da te otpratim kući
pun mi je škripanja guma
oprosti na grubim riječima
ne skreći u osvijetljenu ulicu, ne želim te povrijediti
samo se bojim svjetlosti
pijan sam koračao ulicama i tko zna gdje bih zaspao
da nisam u tebi pronašao luku
ne odlazi, ne želim te povrijediti
želim te samo gledati, samo osjetiti da si tu
ne govori ništa, znam da sam lud
tražim samo razlog da izdržim, barem do jutra

- 10:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme