Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 19.07.2010.

GDJE SI SAD

(1994.)

gdje si sad kada mi trebaš
kada snovi me progone, i ti u njima
dal' i ti mene bar ponekad sanjaš
i da li me barem malo u tebi ima

istine već odavno nisu zapisane
i stare zapovijedi odavno ne vrijede
jer tako malo toga u riječi stane
kad znam da uvijek nove laži slijede

a ti si samo jedna od mnogih žena
i samo jedina koju noćas trebam
dok u bunilu između jave i sna
tražim bar malo da sve ti dam

a ti ne postojiš, jer ti me ne voliš
možda ću i ja to jednom shvatiti
po tko zna koji put od mene odlaziš
uvijek vjerujem da ćeš se ipak vratiti

gdje si sad kada hladno je
a vani rijeke hlape, gore ulice
ledene sante u meni, oštre, opasne
tope još jednom moje najbolje brodove

sudbine odavno pisane uvijek nas spajaju
ali nikada u vatri i znoju tijela
nikada na početku a uvijek blizu kraja
ne ostvarivši ni jednu od mnogih želja

a ti ne postojiš, jer ti me ne voliš
gdje si sad dok svi spuštaju zastore
mi dva smo ledena pola i kao da se bojiš
da se pustinje između nas u oaze ne pretvore

- 10:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme