Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 01.05.2008.

SAV TAJ SJAJ

(1990.)

to kao da je novi svijet
u koji gledam prateći tišinu u mislima
vidim nezasitost i nasilje na ulici
i kao plamen raja
kao eksplozija na nebu
te tvoje oči – sav taj sjaj
daju mi nadu za danas
s tobom bih mogao šetati uzburkanim morima
unatoč svim ludim strujama
unatoč lošim i opasnim stazama
skini svoje praznične cipele i bježimo
nema vremena za slavlje
samo me odvedi daleko
osjećam da tvoja ljubav je život
a život mi baš noćas najviše treba
treperim kao prut, pijan kao rijetko kad
zar sve nevolje mogu u jedno veče da se stave
baš noćas da vidim tvoj lik, i možda nikada više
ne vjerujem ti da se bojiš
prigrli me i vodi dalje
kakva šteta za nebo
ukrala si mu sve zvijezde – sav taj sjaj
pogledaj u moje oči – samo praznina
pogledaj moje usne – osušena mora
pogledaj obraze moje – to su bojna polja
pogledaj u moju kosu – tu ratuju vjetrovi
a tvoje lice kao voda s izvora
njegova čistoća me opija
ne shvatam kako se ne rastopi od tog osmijeha
i grudi poput valova plešu mi pred očima
sakrivene iza svilenih odaja
tako te želim zagrliti
tako se želim utopliti
neki slatki okus tvojih usana
neko čudno izbavljenje tvojih ruku
sve me odjednom čini jakim
i vruće je
osjećam vatru u tijelu
budi moja voda i ugasi me
pa me nauči kako se plamen opet uspinje
a onda ćemo sve ispočetka
daj mi sav taj sjaj

- 10:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme