Bruno Šantek - brutek

srijeda, 28.03.2007.

HAUSTORSKA PRIČA

(1988.)

kiša udara o prozore, vjetar razbija stakla
preplašena djeca vrište
munje blješte, gromovi urliču
majke uspavljuju bebe
ponoć je prošla i šeširi sami lutaju ulicama
hodao sam izgubljeno kroz noć
sve dok nisi ušla u liniju mog lutanja
sakrivena pod kišobranom kojeg vjetar udara
pogled je bio dovoljan, bježeći u haustor pun mraka
samo šapat kroz kišu: požuri, pokisnut ćeš
iako sam već mokar do kože
drhteći ne uspijevaš se snaći
hladno je, stvoreno za bijeg preko granica stvarnosti
pomažem ti pronaći upaljač pitajući usput:
zašto truješ tako divno tijelo?
bacaš cigaretu i kažeš da sam čudan
brišući kapi sa lica, kao suze
i dok padaju tegle sa balkona želim te poljubiti
znao sam da riskiram ali vrijedilo je pokušati
škripa guma u ritmu nesreća spasila je našu priču
u dubini haustora, bez dodira
kao pokisle ptice, ti i netko kao nalik meni
odvodiš me još dublje u mrak
daleko od vjetra i svjetlosti ulice
želim ti dodirnuti lice, ali bježiš pred dlanom
kao da se bojiš buđenja iz sna
kažeš da ćeš me odvesti u stan
da se ugrijem kraj kamina, samo to
pokoja čaša za dušu i pokoji pogled za oči
ali ja nisam lik iz takve priče
ne želim biti siroče koje ćeš čuvati kao dijete
i baciti na ulicu kada ti dosadi moja šutnja
lišće zaostalo iz prošlih ratova kruži među nama
kao da je vrijeme stalo, stoljeća u ovom mraku
haustor zvan meduza
kao likovi iz drama, ja statist a ti dama
tvoje osušeno lice govori sve mom zaleđenom tijelu
vrijeme je da odem natrag pod kapu bogova
ti si prevelik zalogaj za mene
zaboravi da si me srela
zaboravi sve razlupane prozore
zaboravi haustor i kišu koja me krade od tebe
ja sam sjenka samo za jednu priču
nema nastavka, nema sunca ni svjetla
odlazim bez osvrtanja uz urlik luđaka u sebi
budeći tek usnule bebe......

- 18:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme