Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 09.12.2010.

VRISAK U LUDILU SNA

(1988.)

razbijam čašu i pijem krv
pokušavam plakati
vrisak sna u stvarnosti
pokrivam uši ali čujem
lupam glavom u ogledalo i vrištim od bola
smirujem se na tren ispraznivši okvir
a onda opet vraćam film
govorim da se bojim i osjećam da ludim
bježeći iz tvojih ruku jer nisi željela shvatiti
nisi se htjela predati
iako si samo to sanjala, iako si gorjela
ali razum je tražio nemoguće a ti sada žališ
bježeći u nepoznato padam
kiša me udara
moj vrisak je jači od gromova koji me progone
ulice su preuske za tenkove koji me gaze
tutnjava brodskih motora zaglušuje misli
cijel armija protiv mog ludila
ljudi u uniformi me prate i odvode
budim se u ćeliji i tek tada svhvaćam da je stvarno
ponovo bježim kroz snijeg uz vrisak sna
osjećam ono staro ludilo i znam da je pravo
ne spavam, jer bol je stvarna
pokušavam srušiti napuštenu crkvu
dignuti plinom mašine u zrak
napuklim čamcem klizim niz rijeku i budim se pred potop
hladno je i mokar sam
vrisak ludila prodire do sna
vraćam se autostopom
ljudi me gledaju kao pijanicu koja ne zna kuda ide
bojim se svog lika u ogledalu
a onda me opet hvataju i tuku pod pritiskom svjetla
sude mi za zločin za koji ni ne znam
eksplozija me razara
spreman ubiti zabijam nokte u vrat
ubijam bez svijesti o sebi
bježim praveći rusvaj na cesti, kao na filmu
sirena mi odstranjuje bol primivši moj vrisak u sebe
a onda opet stajem i čekam da me vrate u san
moje misli nisu spremne
kako je strašno kada je stvarnost gora od sna
plačem kao dijete sakriven tminom
a onda me opet ti progoniš i želiš
ali nisam spreman za ponovni pokušaj ljubavi
pokušavam kroz prozor uhvatiti sunce
pokušavam kroz vjetar poletjeti u nebo
mrzim te zato što te možda i volim
niz moje lice putuje bol i nemam snage za dvoje
vrisak je jači i bježim uz jauk
bol me proganja, ovo nije san jer boli me
ili je san postao stvarnost
reci da je kraj dok me gledaš u znoju
nakon svih dana ludila u kojima nisam sanjao
pomozi mi da se više ne vrati
ili je još tu
tako sam blizu ponora koji me želi progutati

- 09:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme