Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 28.05.2007.

ČUJEŠ LI ?

(1995.)

smrtni je čas tako blizu
već kuca na vrata, zar ne čuješ ?
ko ponoćni gost uz zadah alkohola
ne želiš ga pustiti, a brinut ćeš kad ode
to nisi ti, to nije san koji sanjaš
ali, zar je uopće važno
smrt ionako ne treba razlog
i nije bitno ni gdje si ni s kim si
ni da li ti novo odijelo dobro stoji
i ne pita tko je lud a tko je se boji
samo dođe i uzme te
a mene koji se nudim – mene ne odabire

satrti želim sve gradove svijeta
krivac biti za sve ratove i boli
ko zločinca nek me progone svi
baš me briga, samo želim umrijeti
čuješ li ?
samo želim otići
pomozi mi
približi mi obale da vidim kraj
da dotaknem kopno te vječite patnje
umoran od valova i sit od svega
pomozi mi samo da ostanem bez ičega
klečim i molim
ionako će sutra biti svejedno
ionako će sutra mene prašina skriti
i neće me biti
kako divan san !javascript:%20void(0);
čuješ li ?
pomozi mi....

osjećam nemir i predviđam kraj
smrtni je čas opet tako blizu
ovaj put neka bude i posljednji
ne mogu više čekati
ne želim više disati
pomozi mi
čuješ li?

- 10:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme