Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 30.03.2008.

STRANA ULICE

(1993.)

izaberi stranu, pogledaj, sve je puno ljudi
a nitko kao da ne zna ni kuda ni odakle ide
dok netko gore za svaki krivi korak sudi
te zle oči koje uvijek samo zlo vide

pohotno gutaš pilule i zalijevaš ih votkom
tvoj svijet je drugačiji, tvoj svijet šareniji
briga te za revolucije, ti ne pripadaš nikom
u slatkom si transu i tvoji sni su ostvareni

ali ulice su opasne za sve koji hodaju po njima
tegljači i tenkovi ponovo putuju ka jugu
opet će se dizati oluje i vatreni oblaci dima
pokraj toliko očajanja nema mjesta za tvoju tugu

ulice ne biraju žrtve, bježi i stani sa strane
nema vremena za tvoje egzibicije baš sada
previše je tužnih slika koje pune ekrane
izgovor ti nije ni to što baš sada si mlada

neodlučnost ne pomaže dok cijeli svijet se dijeli
pazi da te ne uhvate u raskoraku i drži se po strani
nisi jedina i još mnogi bi isto kao i ti htjeli
i svi bi baš kao i ti željeli biti odabrani

ja sam već odavno pregažen i briga me
uči na tuđim greškama makar bile i moje
budi svoja, baš u tome tajna krije se
previše je kopija koje same sebe se boje

prepoznaj prave riječi u masi obećanja
ne misli na svijet već gdje ćeš sebe smjestiti
sa ove strane ulice više nema vraćanja
ovo je vrijeme kad se moraš odlučiti

- 15:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme