Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 24.03.2008.

RIJETKI METEOR

(1993.)

netko je ukrao moje snove
ponekad pomislim da si to ti
kad tvoj me glas iz tmine zove
ja u tvoju tminu želim utonuti

pokušavam si objasniti mnoge stvari
ali zalud kad ne mogu ništa promijeniti
taj buntovnik iznutra mir mi kvari
a protiv sebe teško se je boriti

netko je razlio boje pred moje oči
možda si to ti sa svojim sjajem
kao rijetki meteor koji više neće doći
a ja se još nadam i ne odustajem

uvijek mi govoriš sitne slatke laži
ali u njima se uvijek može naći i istina
dok se u toj zbrci prava riječ traži
da napokon prodre i do tvojih dubina

netko je ukrao moju nevidljivu dušu
možda si to ti u svojoj požudi
ali u njoj samo hladni vjetrovi pušu
bojim se da te taj dah ne zaledi

i baš kad pomislim da pronalazim smisao
spušta se magla i svaki put ponovo
gubim nadu i bacam sve što sam napisao
i sve što imam opet je prazno i golo

netko je prisvojio moju strast za sebe
volio bih da si to ti, i dajem ti još više
jer kao da ulazim u nebo ulazeći u tebe
odjednom i cijeli svemir u meni diše

a onda je opet praznina sve što osjećam
kada ostanem sam sa svoje strane tmine
i sve te kratke trenutke godinama plaćam
za jedan uzdah strasti dobijam more tišine

kao rijetki meteor dolazim i još brže nestajem
to ludilo u meni je jedino što vječno traje
samo u njemu ja napokon stvaran postajem
i jedino što nakon tebe od mene ostaje

- 12:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme