Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 14.03.2013.

ŽIVOT U SJENI

(1993.)

ne, nemoj mi ništa reći, bit će uzalud
ne želim biti tvoj klaun za jednu predstavu
možeš reći da sam čudan, da sam lud
ali što imaš od toga čak i da si u pravu?

pohlepa ti je sakrila dušu iza materijalizma
novac te priziva u svoja izabrana skrovišta
ne želim ući u tu igru trulog kapitalizma
ja sa tim svijetom zaista nemam ništa

pitanja od kojih lomi se svijet tebi su glupa
možda i jesu, ali ne možemo pobjeći od njih
toliko je pravih stvari zbog kojih srce lupa
toliko čežnje u meni koje žele postati stih

a ipak, osjećam slabost, osjećam tugu i bol
treba mi malo samoće, i netko da je prepolovim
malo strasne tišine a ne glasni rock'n'roll
i sve to bez tebe, ti nisi onakva kakve volim

svjetla reflektora daleko su od mene
naviknut na život u sjeni plaši me tvoj sjaj
znam da si i ti kao i sve druge žene
koja s lažima i bludom traži put u raj

ne nemoj me dodirnuti, nećeš me osvojiti tako
ne želim ni misliti koliko si ih imala do sada
možda ti je sa svima do sada išlo prelako
ako misliš da svatko baš na te fore pada

sit sam laži i svega onog što se vrti oko mene
pusti me samo da i dalje tonem živeći u sjeni
okreni se i zavodi neke druge kretene
ti nikada nećeš pronaći dušu u meni


- 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme