Bruno Šantek - brutek

utorak, 13.08.2013.

KOMA

(13.08.2009.)

ponekad se osjećam kao probuđen iz kome
shvatim da sam neke stvari samo sanjao
poželim da su ljudi drugačiji i bolji
da je svijet bar malo i po mojoj volji
a i ja sam nekada želio postati netko
sad znam da nisam za to, znam da je prekasno
da nisam od tih koji će nešto značiti
ostaviti trag i nešto više dati
osuđen sam na vječna lutanja
na samoću zbog prevelike želje za njom
jer ono pravo nisam znao pronaći
i što mi vrijedi ako negdje netko postoji
ako nigdje više ne postoji nitko za mene
nigdje ja više nemam cilja
i nitko me ne čeka
još samo usputne strasti i smijeh
i boli i žal koji to slijede
sve manje je osjećaja koji me hrane godinama
ono što kada se sjetim ponovo zatitra u grudima
ono što se želi podijeliti s drugima
pa onda naleti novi očaj
nova pitanja i nova predaja
treba li netko život viška?
slabo korišten još manje iskorišten
tek ja sam u njemu već potpuno potrošen
svi me vole, a nitko me ne želi
a možda sam i to samo sanjao
možda je koma i ovo što sad živim?



- 10:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme