Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 25.05.2008.

SJEĆANJA II

(2006.)

svoj toj praznini ja dodajem slike
i sjećanjima davnim vraćam oblike
mnoge se od njih protiv zaborava bore
pa opet se iz dubine penju ka gore

ljubavi mnoge tad opet me bole
al i one me žene na tren ponovo vole
i ko da ih nikada izgubio nisam
i ko da zauvijek neću ostati sam

i strasti se jave poput neke plime
u vrtlogu uzdaha čujem svoje ime
ko da me doziva stara požuda tijela
svaka od njih predivna, uzavrela...

stare dobre se igre u meni miču
za svaki gol puni stadioni kliču
bezbrižno veselje mase dok uživa u igri
toga više nema, drugi klinci su stigli

putovanja, mjesta, mirisi, zvuci
ulje na vodi u svakoj trajektnoj luci
hlad dubokih šuma, planina iznad mora
sve je svježe ko svaka neprospavana zora

i mrtva mi lica dolaze u misli
svi su se na raport u njima stisli
meri i dražen, pero, sino, nacek
sve predivni ljudi, al kratak im vijek

- 12:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme