Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 10.01.2011.

CRNO VINO I JA

(1993.)

crno vino i ja, i sretna mi nova godina
sam na ovu noć nakon toliko vremena
tražeći toplinu tek iz boce skupog vina
umoran od buke, dima i jeftinih žena

nova je godina, i ništa drugo se ne mijenja
tek novi je krug otvoren za stari maraton
slušam omiljene stvari i mijenjam raspoloženja
koje mi donose svaka riječ, svaki ton

ulice kliču blještavim prascima u tmini
a meni je dobro uz lagani plamen iz peći
a sve je zapravo drugačije no što se čini
svak na svoj način samo svoju bol liječi

ponovo nazdravljam svom liku u ogledalu
sakrivajući kiseli osmijeh iza pune čaše
odlučan da prestanem izigravati budalu
jer me već i vlastite revolucije plaše

ne krivim nikog zbog samoće baš ove noći
ni sudbinu ni uspavane satelite koji me slijede
toliko je mjesta na koja sam mogao poći
ali sva ona više od ove boce vina ne vrijede

grlim prazninu i ispijam još jednu čašu u trenu
crno vino mi ugađa kao da me oduvijek poznaje
ono samo je zamjena za svo društvo i za ženu
i baš ništa mi u ovom trenu ne nedostaje

crno vino i ja, i sretna mi nova godina
i tami i zvijezdama, i svima koji to i meni žele
nek svima im bude toplo kao od vina
nek sva se srca u novoj skupa vesele

- 09:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme