Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 19.08.2007.

GLUMCI VLADAJU SVIJETOM

(1997.)

tražim smiješak od tebe
mada znam da možda nema ničega u njemu
glumci vladaju svijetom
divim se tim zlim ljudima
znam da nije lako vladati osjećajima
a oni ih tako lako lome u meni
zemljina kora puca
paklene vatre se dižu ka meni
a oni će reći da je to samo topliji dan
i najavit će nevrijeme kao vijest
a oluje su svakodnevna pojava ovog planeta
samo još nigdje da pronađu toplinu
koja će otopiti ledenjake u meni
pokloni mi osmijeh
možda uspiješ ono što je utopija
za milijune onih koji misle kao ja
za sirotinju koja bez maske hoda svijetom
na rubu ponora koji nas priziva
jer maske su potrebne da lica ne izgore
previše lažnih sunaca nas proganja
glumci vladaju svijetom
i ti bi htjela biti jedna od njih
ili na pozornicu, ili na prijestolje
bilo što što moć ti daje
zar zaista ne vidiš razlike?
tisuću je sitnica između ponosa i pokore
spusti se među nas obične
makar odglumi tu predstavu samo za mene
treba mi tvoj smijeh
mada mi ništa njime ne rekla
glumci vladaju svijetom
a ja znam da je teško biti klaun bez maske
previše lažnih dana je iza mene...

- 10:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme