Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 02.05.2011.

SANJAO SAM TE

(1992.)

sanjao sam te na proljetnom suncu
bila si tako blizu i želio sam te dotaći
tvoj osmijeh miješao se je s cvrkutom ptica
poziv na grijeh nije ti silazio s lica
kao da se je sva požuda skrila u tebi
kao da će te baš ta strast spasiti
dok sam drhtao
sanjao sam te pokraj mirisnog jorgovana
tvoj miris obuzeo mi je misli
prolazili smo ulicom kao stranci
izvukla si me iz mase i spasila od zla
tvoje riječi šapatom izrečene još su u meni
tvoji prsti na mom dlanu još imaju trag
dok si čitala moje stihove
stihove o sebi
i dok si me pogledom punim nježnosti pogledala
znao sam da si ono što želim
dodirnula si mi obraz mekim usnama
pomislih da želiš isto što i ja
ukrasti ovoj ružnoj stvarnosti i zadnju mrvu sna
poljubio sam te
sanjao sam te u buci popodnevnih nemira
sjala si poput nekog novog sunca
oči su zračile neke nove zrake
kosa zapljuskivala je lice poput valova
a lice je postalo sva tvoja svjetlost
ko da su sva svjetla svijeta uprta u tebe
i širila si odsjaj svakim pokretom
ko da ga želiš pokloniti svima
i svakim mi korakom bila sve bliža
kao da želiš samo mene
i bilo je sjajno
sanjao sam te sa dušom željnom lijepih snova
bila si ljepša no ikad
ljepša i od samog sna punog tvojih osmijeha
tvoje ruke, nježne i meke, vratile su mi mir
plešući uz moje tijelo izazivajući nemir
kao da si mi željela dati sve
i kao da si mi uzimala sve
tvoje vrele usne su me ljubile
tijelo se izvijalo u plesu ljubavi
punom strasti i požude
tvoj me dodir pali poput šibice
ko da te sva toplina svijeta grije
i ja sam gorio
sanjao sam te i želio da to traje vječno
i ne bih se probudio da vjetar nije šapnuo
da i u stvarnosti sni su mogući
i od tih snova novi sni su se stvorili

- 20:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme