Bruno Šantek - brutek

srijeda, 02.07.2008.

POVIJEST JE KUČKA

(2001.)

povijest je kučka koja me progoni
svaki put kada pomislim na tebe
i tvoj miris me podsjeća na nas
i tvoj glasni smijeh
i tvoj goli struk
i naš muk
a ti si prošla ratove
ti si prošla druge svjetove
i sve to bez mene
od obale do obale
od stijene do kolijevke
sve se je promijenilo u nama
ma koliko željeli biti isti
nema načina da se vratimo sami sebi
sve su to tuđe priče
sve su to tuđi snovi
mi više nismo isti
mi više nismo mi
i svejedno je koliko je još dana pred nama
i koliko li je priča iza nas
i koliko li je još snova u nama
baš ništa od toga nema smisla
sve potrage su uzalud
pogotovo ako tražimo unatrag
a toliko toga me progoni
svaki moj osmijeh je nova tuga
koja će me sutra boljeti
a danas te hrani vedrinom
kao i mene tvoj stari miris
tvoj blagi dodir i pogled
smijeh koji još topi led
i šapat samo za mene
makar više ne govori isto
ali nije to ni presudno
povijest je ionako prevrtljiva kučka
a ja sam smiren jer to znam
dobro je dok smo još tu...

- 11:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme