Bruno Šantek - brutek

petak, 16.03.2007.

AKO

(1999.)

ako još nosiš barem iskru u sebi
znači li to da i vatre ponekad gore
i ako sada bi opet došao k tebi
dal' zvijezde bi opet potonule u more

ako postojim još u snovima tvojim
dal' tamo sam junak ili tek smetnja
jer od svega toga se najviše bojim
da kad mene se sjetiš ti nisi sretna

ako zadrhtiš ikad kad nas se sjetiš
dal' to je zbog strasti ili hladnoće
dal' žudnja te tada tjera da poletiš
ili želiš se skriti u carstvo samoće

ako ipak, nakon svega, bar malo me voliš
dal' to ti je teret koji ne želiš
dal' osjećaj to je protiv kojeg se boriš
ili se ponekad i toj toplini veseliš

ako poželiš nekad da kraj tebe budem
dal' zbog toga mrziš sebe il' mene
i dal' ponekad ti ko lopov u misli uđem
baš kad pomisliš da me je izbljedjelo vrijeme

ako išta od ovog ti se ponekad desi
kriviš li mene ili predbacuješ sebi
a pravi se krivac iz prikrajka kesi
jer sudba je krvnik i meni i tebi

- 21:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme