Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 18.11.2013.

JEDNOM ĆEMO SVI BITI ZAJEDNO

(1991.)

napuhani beskičmenjaci stalno me truju dok govore
o mrtvima sve najbolje a živima što ostane
pa uzimaju za sebe sve nezaslužene lovore
pravi junaci samo su statisti za njihove predstave

progone me kada želim rasvijetliti pravdu
jer u njihovom mraku laži imaju krila
kakvi su to vladari kad lažu vlastitom narodu
samo da bi njihova istina skuplja bila

dok se istina i laž gledaju preko nišana
zemlja koja ih nosi plače od bijesa i bola
gladna znoja a puna krvi i novih rana
posvećena mržnjom, mirisom tamjana i alkohola

zašto u ovom ludilu tražiti svijest
kad jednom će ionako sve biti svejedno
tajna će sila i dalje okretati svijet
a mi ćemo jednom svi biti zajedno

zar da mrzim one što me tjeraju na to
zar da kao robot slušam tuđe zapovjedi
a znam da samo dobro može pobijediti zlo
sve drugo u toj borbi pravila blijedi

zato im neću dati da sebi nataknu aureole
jer ova zemlja ima dovoljno istinskih mučenika
oni su ti koji je iskreno i istinski vole
s iskrenim žarom a ne lažima propovjednika

toliko će još vode proteći niz krvave rijeke
pa kroz sve te planine uteći u oceane
hoće li na kraju i istine postati isuviše daleke
da više ne možemo vratiti sretne dane

dal zasjat će ljubav a istina iskriti kao vatromet
hoće li tada i mene na ovom svijetu biti
nestat ću sa zemlje ni kao svet ni kao proklet
sva ova snaga misli samo će se u dim pretvoriti

tek zalud se trudim nekome otvoriti oči
jer jednom će ionako sve biti svejedno
ova planeta će morati po iskupljenje poći
a mi ćemo jednom svi biti zajedno


- 09:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme