Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 03.05.2010.

BOŽICA

(1988.)

kada bih mogao biti noćas tvoj vjerni pastir
kada bih ti mogao pokloniti mirisne ruže sna
cijeli život bih prodao za tren u tvome naručju
i ruke bih izgubio samo da te dodirnem
jer, ova noć je dosadna
čak se ni jedna zvijezda nije ugasila
svi pjevaju stare pjesme
a ti si kraljica svih balova
ti si poziv na blud i anđeo koji spašava duše
čaše se lome zbog tebe
i moje srce je jedna od njih
daj mi barem pogled
pogledaj moje umorno lice
kada bih mogao gledao bih te do kraja života
ili barem ovu noć
pokloni mi osmijeh
ti si boginja mojih snova i božica stvarnosti
ova noć ništa ne donosi
čak ni žrtava još nema
svi traže pune čaše
a ti si nepresušni izvor mojih maštanja
ti rušiš zidove maglenih gradova
jedan se krije i u meni
kada bih bar mogao zaspati na tvojim grudima
kada bih mogao pokloniti ti svoj mali svijet
svoje plavetne priče koje plove kroz mrak
poletio bih do oblaka samo za kap tvojeg poljupca
i bio bih ti vjeran, kao rob ili pas
jer ova noć je isprazna
ni mjesec ne želi biti njen dio
pijane budale lutaju kroz mrak
a ti si princeza u plavom
ti si vulkan strasti, pokloni mi dio nje
ti si boginja moje stvarnosti i božica snova
želim te samo dodirnuti
ugrijati se tvojom vatrom
u tebi je ima previše
sve bih dao da budem plamićak koji će sjati u tebi

- 09:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme