Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 30.04.2007.

KAP

(2005.)

...kap...
...klizi...
...klizi...
...klizi...
...klizi...
...polako...
...lagano...
...klizi...
...pratim taj trag...
...kap...
...spušta se...
...klizi...
...pratim je poljupcem...
...ljubiš me nemirom...
...klizim...
...drhtiš pod dodirom...
...dodiruješ me uzdahom...
...udišem te očima...
...očima me potapljaš...
...kap...
...klizi...
...klizim...
...sve bliže sam ambisu...
...sve dublje u bunilu...
...klizim ka beskraju...
...vlažna si samo za mene...
...spremna da potonem...
...nemirna kao more...
...nudim ti svoje brodove...
...nek se tijela u ocean pretvore...
...rastem u dubini...
...klizim...
...dubina nas podiže...
...obavijaš me suncem...
...ne vidim svjetla...
...sve je bljesak...
...pratim tvoj trag...
...polako...
...klizim...
...klizi...
...klizi...
...klizi...
...kap...

- 11:13 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme