Bruno Šantek - brutek

srijeda, 30.01.2008.

NE VOLIŠ NI MOJE PJESME

(1993.)

ne sumnjam kada kažeš da me mrziš
zašto bih, nisi ni prva ni posljednja
ne voliš ni moje pjesme, ništa moje ne voliš
samo si jedna u nizu mojih izgubljenih želja

mnoštvo je sakrivenih zvijezda iza ovih oblaka
jednom ću ih otjerati iz glave i vidjeti sve
i ne brine me dok prepoznajem ritam tvojih koraka
kako u bijesu ponovo bježe od mene

nije mi jasno zašto se uvijek vraćaš
ne tražim to, mada te želim sve više
kao da pokorom neke davne grijehe plaćaš
a ja samo želim nekog da kraj mene diše

bez tebe je teško pronaći inspiraciju za san
ne pomaže ni tama, ni toplina, ni plamen iz peći
u vlastitoj je tmini teško vječno biti sam
treba mi netko kome sve boli mogu reći

i briga me što na kraju misliš o meni
iako sam zbunjem tvojim nestajanem i povratkom
svi drugi za mene već su odavno izgubljeni
još samo poneki trag pokazuje gdje mi je dom

vjerujem ti na riječ za sve što kažeš
nije mi važno, istina je ionako na maloj cijeni
pa što onda čak i da sve mi slažeš
nije to ništa prema onom što su već sve činili meni

bijesniš na svako moje iskreno pitanje
a u tišini tmine čak uživaš u mojim dodirima
zar je to sve što na kraju od nas ostaje
ili bar još nešto osim požude u nama ima

ne obračam pažnju na tvoje psovke i urlike
ne voliš ništa moje i kažeš da ništa ti nisam dao
i uzalud sve one bivše propuštene prilike
kada ni u njima te nisam obradovati znao

jednom ću se razbistiriti i možda ću tada shvatiti
zašto me mrziš, vraćaš se, pa onda opet odlaziš
jednom kada ću na kraju ipak sasvim sam ostati
nedostajat će mi taj tvoj način na koji me ne voliš

- 16:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme