Bruno Šantek - brutek

petak, 11.04.2008.

IZBAVLJENJE

(1990.)

ja sam slomljen slobodom
u mojim rukama je samo nemir
želim pobjeći
bojim se noći što prolazi i jutra koje dolazi
moj dah je sve jači
pokušavam pronaći izlaz
a vidim samo daljine u tvojim očima
povedi me sa sobom
odvodi me bilo gdje
baci me u plamen
zaledi me svojim hladnim pogledom
samo me ne napuštaj
budi moje izbavljenje
spasi me od pogleda nepoznatih ljudi
bojim se iako mi nitko ne prijeti
ovo nije moj svijet
ponovi taj osmijeh
to je razlog zbog kojeg te želim
sa tobom ću učiniti sve što sam sanjao
neću te ostaviti na raskršću
ukrast ću te i od zvijezda ako treba, jer trebaš mi
znam da si to ti
tvoje oči mi govore sve i vuku me u daljine
u zdence bez dna sa one strane sna
tako sam uznemiren
i dok čekam da noć padne pod udarom svjetlosti
sve je tamno
svi ti ljudi i nebo
samo ti mi poklanjaš svjetlost
samo zvijezde liče na tebe
stvarnost je daleka dok ti si tu
i osjećaji iznutra su mirni
pronašavši luku ka kojoj su plovili
dodirni me kosom
prekrij me riječima
uživajmo u tišini između osmijeha
pomozi mi da pobjegnem
ne tražim divljinu riječi, samo šapat
pokloni mi mir
pokaži mi put
ukradi mi strast
nauči me kako se postaje jak
zaludi me pokretom za nekog drugog
učini me ljubomornim, pa mi se vrati
samo me ne ostavljaj
budi moje izbavljenje

- 14:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme