Bruno Šantek - brutek

petak, 16.11.2007.

SLOBODA SVEMIRA

(1997.)

kratko traje taj san
iz ponora se uzdižem
iz vatre opet nastajem
rođen ponovo iz ničega
otpušten od slobode svemira
nećeš me prepoznati ako ne želiš
nije važno ono što ćeš dotaći
već samo ono što nosiš u sebi
i sve što čuješ zaludno je
ako u to ne vjeruješ
a tu sam, kraj tebe
netko drugi ali opet ja
nije važno ako odem na kraj svijeta
ako me povuku vakuumi svemira
tamo gdje je duša tu sam
i ono što osjećam to sam
ovo tijelo je samo obmana
stvoreno za bol i vrtlog požuda
možeš reći da sam otpadnik
jadan, gadan, prokletnik
a meni forme ništa ne znače
ne želim glumiti tuđe uloge
nećeš me prepoznati ako ne želiš
zbog te magle predrasuda
i možeš me dirati ali to nisam ja
imat ćeš me samo ako me osjetiš
taj topli dah duše iz svemira
zalud odgovori na formule i pitanja
nećeš me razumjeti
kratko traje taj san
ne gubi vrijeme
ne daj da opet potonem
vatre ne gore vječno
a sloboda svemira je neodoljiva

- 10:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme