Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 25.04.2013.

IZA ZIDINA

(1993.)

rekla je da je ne zanima moje ime
ne želim znati ništa o meni i mom životu
a ipak mi je dala dio svoje topline
poklonila na tren svoju dušu i ljepotu

a ljudi su stajali s druge strane zidina
pokušavajući barem pogledom ući među nas
između divlje strasti i opojnog vina
i grijeha od kojih nismo tražili spas

nije željela vezu i sa strahom me ljubila
bojeći se osjećaja koje ne može obuzdati
i kad pomislih da popušta samo se izgubila
a toliko mi je još toga mogla dati

a ljudi su i dalje željeli probiti zidine
tražeći odgovor a i pitanja ih je strah
kako se to dvoje stranaca mogu uspeti u visine
i kako se mora mogu preroniti na dah

ne vidim joj tragove i ne znam adresu
jer ništa mi o sebi nije htjela reći
tek poneku sitnicu što joj je pobjegla u bijesu
bojeći se da putuje ka stvarnoj sreći

a mislim da znam sve što bih trebao znati
gledajući te oči kao da sam dušu gledao
dobijajući spokoj koji me i sada prati
kad god bih joj se u mislima ponovo predao

svaki dio njene duše sam imao u sebi
osjećao svaki drhtaj, uz svaki dah treperio
bio njen vladar i njen rob, prema potrebi
i cijeli njen svijet u jednom trenu sam bio

ostale su samo zidine koje me još sakrivaju
od pogleda onih koji tuđom boli se hrane
previše je tih zlobnika koji u tome uživaju
ali briga me za njih, sve dok drže se sa strane

a sve bi bilo lakše da ime joj znam
da ga zapišem u dnevnik i okrenem stranicu
jer ionako sam oduvijek navikao biti sam
a sada sam sam a još uvijek uz nju

- 10:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme