Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 26.05.2011.

NEPRILAGOĐEN

(1991.)

poljubi me, noćas želim više od sna
noćas me ponovo strašne misli progone
sakrij me u svojim njedrima
ne daj me tim zlim ljudima
pomozi mi da pobjegnem
noćas, dok se osjećam tako star
a govore mi da tek počinjem živjeti
ja, koji sam odrastao u bolnicama prepunim smrti
koji sam smrti bježao toliko puta
i kao mačka se ponovo budio
preživio sam susrete s paklom
sudare licem u lice s vječitim mrakom
i oči u oči s beskrajnim svjetlom
ja, koji sam trčao kroz vatru
bio genije među mnoštvom
ljubio mnoge
šetao s anđelima uz obale mora i u dubinama šuma
koji je patio i platio dugove naive
isti onaj koji je lagao i varao
padao i dizao se
onaj koji je šutio dok su ga pljuvali
koji se je bunio dok su drugi šutjeli
sada sam tako umoran kao da sve sam proživio
ne znam što da želim i nemam sveti cilj
opet vidim samo smrt i tamu
ti budi moje posljednje svjetlo
zakloni me pred osvetničkim pogledima
budi moja obala spasa
nauči me plivati kroz ovo more zla
otvori mi svoju luku i daj da uplovim u nju
noćas ne želim usnuti jer i u snu me čekaju
ne mogu ti reći ni tko ni zašto, samo se bojim ove noći
zagrli me i ugrij me, ne tražim ništa više
samo malo milosrđe za uvelog mladića
ili mladolikog starca, kako ti milo
jer ja sam oduvijek neprilagođen
samo noćas to ne mogu podnijeti
spasi me, možda i od samog sebe
reci mi način kako da se snađem u tvom sjaju
u tvojoj svetosti i ljepoti
kako da barem uz tebe budem prilagođen
pamtim sve stare igre bez granica svijesti i savjesti
svoju krv i tuđe hladne poglede
svoj znoj i boju zraka koji me je gušio
licemjerne ljude koji su se smijali polumrtvom pajacu i pijancu
kako bih im rado sve to vratio
ali više nemam snage ni vremena
zavoli me, noćas želim više od snivanja u dvoje
nek to bude i bijeg sa ovoga svijeta
samo ne daj da me sustignu i zarobe
ako već nemam drugog izbora onda me barem ti oslobodi svega

- 19:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme