Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 10.12.2009.

STRAST

(1988.)

pratim te niz ulicu
u meni gori strast
postoji li kraj tvojeg lutanja
od izloga do izloga
okrećeš se i shvaćaš igru mog praćenja
ali to nisam ja i ti me ne poznaješ
sve ovo što vidiš, sva ova bezlična masa
sve je to zapravo strast
polako usporavaš a ja sve više gorim
ima li potrebe gasiti taj plamen
na ovoj hladnoći snijeg guta korake
pratim tvoj trag
samo dodir do tebe i osjećam miris
zastaješ i gledaš moju sjenku u bjelini
ali to nije ono što vidiš
sve je to privid, sve je to fluid
sve je to zapravo strast
dodiruješ mi obraz gledajući mjesec
daleko od grada
kao da si to oduvijek htjela
skidaš me i uživaš
ne slušaš moje riječi
samo postani ono što i ja
samo razbij staklo kojim sam zatočen
nemoj pokušavati smiriti moj ego
zarazi me požudom
luda je igra u nama
znamo li pravila
pokušaj i saznat ćeš
pokaži mi put
osjetit ćeš i shvatiti igru mog praćenja
ali to nisam ja
a i ti si nestvarna sve više
gubimo konce ali se vraćamo
ne poznaješ me i nikada se nismo sreli
ili samo želimo vjerovati u to
i ova hladnoća od koje drhtiš
ili je to nešto drugo
sve ovo što vidiš, ova ukrućena masa
sve je to zapravo strast
ne pokušavaj shvatiti suvišno
ne pokušavaj stati
idi dalje i stići ćeš do granice vriska i slasti
osjetit ćeš i čuti igru mog praćenja
ali to nisam ja
to nisi ti
i nismo se nikada sreli
sve ovo što teče među nama
sva ova ljepljiva masa
i ja i ti
i ti i ja
sve je to zapravo strast

- 12:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme