Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 20.08.2012.

ZALUDNE RIJEČI

(2007.)

pokušavam sastaviti riječi
kojima bih napokon nešto rekao
no može li se to izreći
ili sam već previše čekao
da oružje to pobjegne iz mene
tu moć koju sam nekada imao
i misli su se pretvorile u sjene
u zvuk koji je odjednom stao
i sad samo tišina vlada u meni
samo muk je vladar te nutrine
svi drugi su osjećaji izgubljeni
sve je iznutra stvoreno od praznine
kad nikoga nema kom bih se dao
kom bih otvorio svo svoje biće
jer sve sam otjerao a sad mi je žao
kad nemam s kime čak ni na piće
a riječi još davne kruže u sobi
kad nikoga nije bilo da ih čuje
i svaka se od njih kao prah drobi
kad shvati da zalud svijetom putuje
pa čemu onda tražiti neke nove
kad i dalje tu nema nikog kraj mene
tek poneke žudnje još u meni plove
tek poneki miris zaboravljene žene
i samoća što vrišti duboko iznutra
tom tišinom svojom koja me boli
i zalud mi nada u neko bolje sutra
kad neće biti nikog da me u njem voli


- 10:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme