Bruno Šantek - brutek

srijeda, 28.02.2007.

TAMO GORE

(1997.)

ma hajde daj, oblij me kišom
ko što me mrak pokriva tamom
ja nisam sretan kad nisam sa njom
a ona nije pak sretna sa mnom

pa što da činim, kuda da idem
u koje polje da zakopam svoj jad
mjesto da plačem lažno se smijem
besciljno lutam kroz prazan grad

a tamo gore munje se bore
nijedna se meni poklonit ne želi
nisam stvoren za te nebeske dvore
kad cijeli svemir ko da nas dijeli

pa što da činim, kuda da idem
u čije ime ponos da prodam
pa da se predam, da samo pijem
kad s kim god bio bez nje sam sam

ma hajde daj, nek padne već jednom
ionako suze iznutra već teku
sve je uzalud kad nisam sa njom
pa neka te suze i izvana peku

pa što da činim, kuda da idem
kraj koje ceste da zauvijek stanem
ja nisam ništa i to ne krijem
kad nije moja, kad nisam njen

a tamo gore oblaci plove
za mene nema mjesta kraj njih
i kad me jednom vječnost pozove
ostat neće ni spomen, ostat neće ni stih

- 14:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme