Bruno Šantek - brutek

utorak, 30.09.2008.

ŠKORPIONOV OTROV

(1991.)

zatvaram oči i vidim te
u smiraju svjetla pronalazim tvoje tragove
gledam te u oči i iznenađen sam
nikada od tebe ne bih očekivao očaj i strah
prekasno je; pogledaj oko sebe i reci što vidiš
zašto još budiš nadu u lakovjernim starcima
pokušavam spasiti svijet od tebe i kličem gradu: evo me!
prodirem do dna tvojih morbidnih gradova
ali ne pronalazim široke ulice
nigdje nema trgova ni zgradurina
ti si privid i fikcija klavirskih stavaka bez imena
ti šetaš među svim tim ludim ljudima
u svojoj nezrelosti i praznini ne vidiš da jedini čudak si ti
jer ljudi su već na svašta naučili
ti imaš, kažu, oči djevice i ruke rudara
tvoje lice je rosa, žito je tvoja kosa
imaš tijelo statue i strast kipara iz starih zavjeta
ti si, kažu, bog, i imaš pravo na sve
ali na mene ne
zato makni ruke s mene, ja ti ne pripadam
pusti me samo da normalno dišem
meni ne treba tvoj providni oprost
pronađi napokon svoj novi križ i bježi
ne želim te više u vrtovima ovozemaljskog zla
za sve si kriv, a sad ja plaćam tvoje kazne
sjenke me prate svaki dan i svaku noć
ali kuda pobjeći kad svi su se u istom izgubili
vidio sam ispraznog čovjeka s oružjem u ruci
vidio sam taj bijes u očima, preliven adrenalinom
sad je vrijeme za pravi put i za reći ne
samo me ostavi na miru, ne želim tvoje spasenje
ostavi me mojim snovima
u njima vidim prošlost i bivše živote
i budućnost i ponovno rođenje
u njima ja i sad živim jer ovaj život je samo privid
ja sam drugdje, s one strane stvarnosti
gdje me tvoji anđeli ne mogu napasti
ne osjećam krivicu i nemam zašto bježati
zašto se kriti u sjenkama preplašen riječima
stvaram novi svijet spašavajući svoju dušu
ona ne pripada nikome, pa ni tebi
lud si kad misliš da možeš sve i da si bog svih
ne možeš mi ni uljepšati život, niti promijeniti moj stih
i baš me briga ako kažeš da srušit ćeš sve
sve to je premalo za mene
moj otrov je jači od tvog i ja ne gubim ni kada umirem
akrap je uvijek isti i sanjar u duši
čak i kad sebe guši


- 20:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme