Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 12.04.2010.

ILUZIJA

(2006.)

ne zalazi u tminu previše
ostat će samo žar cigarete u njoj
tvoje oči više ne sjaje kao nekada
barem ne za mene
ponekad kao da lupam glavom u zid
dok pričam sa tobom
sve što kažem ne valja
svaka aluzija je nevolja
što više se znamo sve više smo stranci
nekad ljubavne spone sada su lanci
kao da samo provalije pronalazimo
a nijedan most da se njime spojimo
a ipak te volim, i ipak me voliš
al to više nije ljubav već iluzija
tek dragost da smo se znali
da sve što smo mogli smo si dali
i sad samo još korak do kraja
a teško je reći te zadnje riječi
kad vječno ćemo biti jedno u drugom
samo što će nam daleko biti dom
i možda će daljine bolje znati
što s našim osjećajima da čine
kako ih ponovo jedno drugom dati
a da je ljepše no iz blizine
jer tu nam smeta dim cigarete
i moj mir koji ti se čini kao hladnoća
mi nismo stvoreni za život u dvoje
tu ljubav zaista važna nije

- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme