Bruno Šantek - brutek

utorak, 13.05.2014.

KIŠE

(1995.)


sve će to postati stvarno
a baš stvarnost mi ne treba sad
kad baš ništa mi ne ide sjajno
a tako je daleko moj voljeni grad

kiše će ove padati vječno
nebo nema ni početak ni kraj
tek umornoj ptici kažem: sretno
nek bar netko od nas odleti u raj

i kuda sad poći kad svuda je more
kada svuda se je vlaga navukla na nas
više ne znam što je dolje a što gore
nema zaklona u kojem pronaći spas

a sve tužne priče već su izmišljene
tako bar kažu, a opet prijete mi
ponekad stvarni ljudi a ponekad sjene
i više ne znam odakle sve to dolazi

borovi šute pod pritiskom kapi
nitko mi ne govori gdje moram poći
hoće li ovaj bol ikada stati
hoće li barem sa kišama sve proći

još uvijek se nadam da sve sanjam
samo stvarnost me plaši da sve je san
jer ja živim i onda dok spavam
i nije bitno dal noć je il dan

a more je, kažu, nestalo u trenu
i sunce se više nikad vratiti neće
stvarno će biće opet progutati sjenu
samo kiše ne staju, samo one su veće



- 13:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2014 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme