Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 30.09.2010.

VRISAK SKITNICE

(1992.)

ne budi me u maglena jutra
ne postojim u tom svjetlu dana
tek poželim da danas je već sutra
da se oporavim od noćašnjih rana

hodam kao mjesečar tražeći ogledalo
da vidim da li sam to zaista ja
i ne brinem za istinu jer mi je svejedno
nestalo je žudnje u mojim očima

samo poželim vrisnuti da sve probudim
nije me briga koje je doba i tko spava
blizu sam ruba pa da do kraja poludim
od priča o redu i miru puna mi je glava

budiš me i ostavljaš na nemilost danu
gubiš se u svjetlu koje me zasljepljuje
preklinjem vrijeme i svemir nek stanu
skitnica sam ali danas mi se ne putuje

vrisak je sve što u ovom trenutku ćeš dobiti
vrisak skitnice kojeg misliš da poznaješ
ali taj oklop bola još nitko nije uspio probiti
a lažljive igre su sve što od mene doznaješ

mrzim buku automobila i tvrdih potpetica
ujutro svi kao da žure što prije ka smrti
spusti zastore da ne vidim ta našminkana lica
taj film se ionako stalno ispočetka vrti

zato ne čini taj grijeh i ne budi me
ne traži očaj i bijes u vrisku skitnice
vrati se u krevet i uz mene privij se
zaboravimo na tren te prljave ulice

- 10:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme