Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 15.07.2007.

NITKO I NIŠTA VIŠE

(2005.)

zapišite moje ime
da, da, ja sam taj i taj
sve je u redu, ma nema zime
tu ionako sve vam piše
i dan i mjesto i broj
ja sam nitko i ništa više
to je sve, može i potpis za kraj
ako treba evo i otisak moj
da, dobro, ležat ću mirno, ni disati neću
nema problema, nije to prvi put
ne nemam pratnje, sam sam tu
pa zar izgledam kao da sam ljut?
ma to vam ja normalno izgledam tako
jer valjanje po blatu i nije baš lako
stisnut ću šaku a vi radite svoje
te moje vene se ničeg ne boje
ništa ne peče i ništa ne boli
koja kap krvi više il manje
ne namam nikog da za mene moli
sve je to meni normalno stanje
samo vi dajte , ne idem ja nikud
čekat ću da se vratite sa njima
pa nek me promatraju, nek kažu da sam lud
znam da nisam baš jednak sa svima
i što će vam te priče, pa to nema smisla
to me je samo još jedna magla stisla
znam da je ne vidite kad tu je iznutra
znam da će nestati, možda do jutra
znam da vi u to vjerujete bez ograda
al ipak je važnije što nevjernik sam ja
a to se računa, zar ne?
i znam da vas je baš briga za mene
ne nemojmo se lagati u lice
ja bit ću tek isprazno ime sa osmrtnice
tek taj i taj, i dan i mjesto
u predvorju ovom ja bio sam već često
ne trošite zalud te laži na mene
kemijajte tu krv i zatvorite vene
da hvala, moći ću i sam
bez brige, sigurno, sve napamet znam
dvije ujutro, tri u podne, i šaku uveče
i još par udaha, obavezno pred san
ma naravno da je život pun sreće
ma naravno da sam sada radostan
pa kom se još toliko povijesti piše
pa tko ne uživa dok je bolestan
možda tek nitko i ništa više

- 09:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme