Bruno Šantek - brutek

utorak, 12.02.2008.

SVE JE POČELO S KRAJEM

(1991.)

sve što sam gradio bilo je uzalud
sve što sam želio stopilo se s maglom
sve što bih trebao drugi bi uzeli
samo sam ja sve naivno davao
i dok svijet se ruši kroz prozore iskrivljenih pogleda
sve je počelo s krajem
sa snom koji se je stopio u noćne more
baš sve me je natjeralo u misli
i tek sada znam da sam daleko od istine
želim pobjeći od svih
ali kuda, u ove sive smrznute dane
kada ti od hladnoće srce stane
suze se gorke zamrznu na licu
bez ikoga da ih izbriše
bez ičega da ih odledim
ni novaca za piće
ni snage za prolivanje krvi
sve je isprano u danima i noćima bez sna
bez ijedne želje za poletom i visinom
sve su sad želje ukaljane blatom
sada znam da sam daleko od prave istine
i tako daleko od svega što mi treba
i zašto baš sad krijesovi gore
baš sad da me obuzme očaj
i svlada sentimentalnost koja se bistri u meni
nostalgija koja me opija jače od pića
a sve sam to nekada imao
sve za čim sada žalim
a nisam bio toga svjestan
kasno je sad za žal umornog luđaka
sve je gotovo
sve je propalo
sve je nestalo

- 11:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme