Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 26.06.2008.

GET OUT

(1990.)

ne zovi me više, ako već moram biti sam
želim potpunu samoću
a ne da kada sanjam ti si tu
a kada se probudim nema te
svaki put kad sklopim oči vidim tebe
kada poželim tišinu čujem tvoj glas
tvoj šapat
uzimaš mi ponos ne želeći dati svoj
kao u staroj pjesmi
u ime ljubavi
računaj na mene kada sve se izgubi
kada lavina krene
kada te slomi vrijeme
ali ne podsjećaj me na našu ljubav
nikada
i ne traži sve ponovo
sada je gotovo
isuviše sam volio da bih prebolio
ne govori mi o savjesti koje nemam
ja ću ostati sam
sad, nakon svega to znam
tvoje me oči proklinju
ali ja ne želim da me voliš
ne želim da me itko voli
samo želim pobjeći
iz svog tog sranja izaći
i sav taj bol u sebi negdje slomiti
ti znaš da ne želim ponovo pasti
i znaš da ne želim ponovo plakati
priznajem da sam kukavica
više nisam heroj kojeg si nekada znala
sve ove prevare su me smekšale
svi ovi padovi me slomili
pusti me da odem
više ne želim biti jedini i najveći
želim se utopiti u bezličnoj masi
potonuti na dno gdje i pripadam
izaći iz amfore sa dna mora
bez nade za nirvanu
bez ičega i ikoga kao sufija
bez tamjana se domoći mokše
utonuti u svijet dovoljan samo za mene
samo izaći iz sveg tog sranja koje me pritišće
i ja se osjećam kao dio svega toga
a nikada to nisam želio
pusti me da otplovim daleko na pučinu
ako nam je suđeno ne brini
srest ćemo se u slijedećem životu
vjeruj u reinkarnaciju

- 10:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme