Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 03.04.2008.

TI SI LIJEK

(1992.)

tako si lijepo izgledala danas
a ja tako slab i bolestan
da ti to nisam mogao ni reći
i sada, dok gušim se u sobi
kao na pustom otoku osamljen
tako bih želio da si ovdje
makar samo da te vidim na tren
da budeš mi lijek
da budeš tu i otjeraš samoću
makar samo da čujem kako dišeš
da se stisneš uz mene
da me griješ dok trese me groznica
stisneš mi ruku i vratiš snagu
da daš mi nadu da se borim
da me vraćaš iz bunila kad zalutam u tami
da mi pričaš priče i uspavanke
izmasiraš vrat svojim nježnim rukama
da uz tvoj miris cvijeta utonem u san
možda ćeš reći da sve to je laž
još jedan od mojih obmana i prevara
i da bi mi sada sve bivše dobro došle
samo da ne budem sam
možda si u pravu ali ipak
tvoja je ljubav bila prava i stvarna
i ako su ostale još barem mrvice od te ljubavi
morao bih biti sretan
jer treba mi netko kome je stalo
a vjerujem da ti si još uvijek ta
ti si lijek koji me može izliječiti
i sve buduće bolesti spriječiti
i slobode ću se odreći
samo da na tren budeš tu
u mome bunilu na pustom otoku
u mraku u kojem nitko ne diše
i nema nikog da mi priča
i da se probudim s nekim osjećajući
toplinu tijela
punoću života i ozdravljenje
za koje mi tako malo treba
a ti si tako daleko i ne misliš na mene...

- 11:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme