Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 03.12.2012.

LIKOVI IZ KATALOGA

(2009.)

ispresjecanim mislima ne nalazim razloge
koje bi me vodili u novi dan
a kamoli tražiti put u bolje sutra
pa čak i ako zvijezde mi predviđaju dobro
što mi to vrijedi kad ne vjerujem u to
ni u zvijezde, ni u dobro
i često se zateknem skoro iz zasjede
kako tražim način da zauvijek stanem
jer više ne vidim ni jedno svjetlo
ni jedan cilj do kojeg mi je stalo
od svega je u meni ostalo tek malo
a ni to nešto nemam kom dati
niti tako malo itko od ikoga želi
kad na sajmu taština sve se jeftino daje
i široke ruke svi jedni drugima dijele
svi se tim darovima neizmjerno vesele
ni ne gledaju te prazne balone
te isprazne riječi i još praznija djela
bitna je forma a ne ono unutar tijela
ono što nas čini nama samima
ono što jesmo u svijesti i genima
sve što je nastalo iz okoline i iskustva
već samo se traži naručena jednadžba
onakvi su kakvi bi trebali biti
nalik na likove iz kataloga
a ja baš na nikoga ni malo na ličim
i još se više trudim pobjeći od svega
tek toliko da se ne zarazim formom
pa da i mene ne napadne taština
to nije moja bit i ono što jesam
ne želim se tako jeftino prodati
radije ću sred iduće misli stati


- 09:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme