Bruno Šantek - brutek

petak, 07.11.2014.

NI ŽIVOTA, NI SMRTI

(1999.)

ne želim se ubiti ali ne želim ni živjeti
zamisli tu prazninu između krajnosti!
što kada se sve iznutra isprazni, što ostaje?
samo mulj ko nakon poplave
dno dna do kojeg je tako lako stići
a tako dugo se putuje
svaki korak kao da sam već tu
a svaki pogled prepoznaje samo daljinu
ničeg što bi me privuklo
ništa da me zadrži
nikog da me ugrije
ni slamke da se uhvatim
ni sna da zaboravim
ne želim da čuju moje uzdahe
niti želim da vide moje nemolitve
u njima ja ne tražim dalje, ja molim kraj
meni je već dosta padanja
zamisli tu vjeru u nevjeri
da li bar to netko gore čuje
kada sve ovozemaljsko prešućuje
meni je svejedno, samo da ne potraje
ta vječnost koja se ponavlja
a uvijek kao da je druga sapunica
ničeg da me zarobi
ništa da me pomakne
nikog da me zavoli
ni života pa da se iživim
ni smrti pa da se smirim
zamisli taj besmisao u mojoj ludosti


- 09:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme