Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 17.11.2011.

DAJTE MI

(17.11.1993.)

dajte mi oči drugačije od ovih
da vidim bar malo svjetla u ovoj tmini
dajte mi uši koje u buci prepoznaju stih
i znaju pronaći put ka glasnoj tišini

dajte mi dušu imunu na samoću i bol
ova je već iznošena od svih tih jada
i kad bih sve svoje karte spustio na stol
kao blefer bih bio prognan iz grada

jer tako sam umoran
umoran od svega
dosta mi je i sunca i snijega
treba mi samo izgovor
izgovor bez laži
duša odavno bar mali počinak traži

jer tako sam umoran
umoran od samog sebe
od svitanja i sumraka, od zore i mraka
a treba mi samo mali tren
za tako malo molim
samo da nakratko tu dušu odmorim

dajte mi vino koje neće nestati
baš onda kada sve ka zaboravu krene
pokažite mi gdje su topli i mirisni jastuci
koji su njeni i čekaju na mene

dajte mi san u kojem nisam izgubljen
u kojem nema slika iz prošlosti
ili uzmite sve, samo pričekajte tren
samo da se duša sa svima oprosti

- 09:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme