Bruno Šantek - brutek

utorak, 16.09.2008.

DUG PUT KROZ TAMU

(1992.)

gubiš se u magli, u kiši i u snu
svaki put kad te gledam kao da nisi tu
nosim tvoju tajnu skrivenu u sebi
samo jedan loš pokret bit će sud za sve grijehe
samo riječ je dovoljna da sve sruši
da smrt zaprijeti i tebi i meni
ali ne bojim se dok postoji nada
jednom ćeš me ipak pronaći u mraku
jednom ćeš me pronaći u sebi
i bit ću tada ponovo uz tebe
moj san će postati istina a tvoj stvarnost
putovat ćemo kroz nebo s kojeg ti ne želiš sići
a kad padneš nestat će sunca i zvijezda
dug će to put kroz tamu biti

vrijeme se mijenja iz trena u tren
sunce i kiša, oblaci, zvijezde
ne uspijevam doprijeti do tvojih misli
znam opasne tajne i pratim promjene u tebi
prepoznajem laž u slatkimk riječima
uočavam glumu u suvišnom pokretu i jecaju
ali nešto ipak nedostaje u jednom od nas
i ne znamo pravila ove nove igre
jer ti više nisi ista
tvoja ljubav, tvoja strast
gdje li se je to izgubilo?

izazvivam tvoj bijes samo da razbijem dosadu
vrijeđam tvoj ponos samo da probudim ti ego
dodirujem ti sujetu da srušim zid koji si podigla
da probijem bedeme i otopim glečere
sve čvršće te stežem da vidim tvoje ludilo
nadražujem ti uho da vratim ti strast
i što više se trudim sve si mi dalja
sve što činim ti smatraš novom predstavom
sve što kažem nazivaš bajkom za djecu
sve što osjećam osuđuješ na propast
na putevima smo dalekim i stranim
ti želiš dodirnuti nebo a ja znam da nećeš uspjeti
i kada padneš nestat će snova i nade
na istom putu ali bez sunca i zvijezda
bez svjetlosti koja će nam pomoći da se sretnemo
dug će to put kroz tamu biti
možda će mrak biti i tvoja vječnost
jer više nisi ista
ali nije gotovo sve dok postoji nada
možda ćeš me jednom ipak pronaći u mraku
jednom ćeš me ipak pronaći u sebi
možda će to ponovo biti igre u kojima znamo pravila
a možda je ipak sve već izgubljeno u tami

- 20:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme