Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 09.08.2012.

MULJ

(2009.)

kažeš da se ponavljam, da sam dosadan
u pravu si, nema se tu što više pričati
priznao sam već odavno da sam prazan
izvukoh iz sebe sve što se je dalo zapisati

možda je tek poneki mulj ostao na dnu
pa ispliva s vremena na vrijeme na površinu
ništa se ne mijenja ni time što si tu
tek sam ti zabava dok se ne vratiš u rutinu

kao da me od nekud znaš, baš svaku riječ
ili sam to samo ja toliko potrošen
jer svaku reakciju na sebe vidio sam već
ničim od tebe ne mogu biti iznenađen

više ne razlikujem tuđu misao od svoje
sve izgleda ponekad isto, kao deja vu
kao da moje misli više uopće ne postoje
postajem statist u vlastitom životu

ne želiš mi dati ni trun svoje topline
a hladnoće ionako imam i u sebi previše
ne znam zašto te onda moja praznina brine
sve što osjećam već odavno negdje piše

kao da te je tu svakim trenom sve manje
ovo za tebe ipak nisu predstave prave
ostat će nova praznina i zalud mi sanje
vrijeme je za predat se pognute glave


- 09:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme